Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

verander wachtwoord

verander wachtwoord

verander wachtwoord

STORINGS­MELDING

Als klant van "Agron Automaterialen" of "Agron Kerp" Kunt u via dit onderstaande formulier, u storing melden.

Service op locatie:

Als reparatie nodig is, bieden wij eersteklas, snelle en doeltreffende service. Wij streven ernaar uw opdracht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid uit te voeren. Uit de beschrijving van het serviceproces bij een defecte machine blijkt hoe efficiënt ons servicesysteem functioneert. Zo eenvoudig en geniaal, kan klantenservice zijn.

Verloop van reparatie

1. Service nodig? 
Uw Kärcher machine moet direct vakkundig worden gerepareerd? Geen probleem! Neem gewoon contact met ons op.

2. Snel een afspraak maken.
We leggen samen met u een datum en tijd vast.

3. Wij houden u op de hoogte.
Bij het team van Kärcher bent u in goede handen.

4. Ongecompliceerde reparatie.
Een speciaal opgeleide monteur komt bij u langs en voert de vereiste reparatie uit. Door de ingediende beschrijving van het defect kunnen de waarschijnlijk benodigde reserveonderdelen direct worden meegenomen. Voor een reparatie in Kärcher kwaliteit.

5. Wilt u een defect / technisch probleem melden? 
Zodra het digitale formulier binnen is, wordt deze in behandeling genomen. Onze monteur neemt zo snel als mogelijk contact met u op, om een afspraak te plannen. Bij spoed meldingen, contact opnemen via dit telefoonnummer +31 (0)46 474 58 30

multiple hp
fields hp
make hp
it hp

Melden storing

Vul hieronder uw gegevens in. Begin met het facturatieadres:

harder hp
to hp
spam hp

Apparaat gegevens

Reparatie adres

Indien afwijkend van facturatie adres, anders kunt u dit leeg laten.

Checklist voor inspectie
Jaarlijks onderhoud