Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

verander wachtwoord

verander wachtwoord

verander wachtwoord

GARANTIE

Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen.
U kunt dan contact opnemen met behulp van ons contactformulier. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u de bon en artikelgegevens bij de hand houdt.

Garantiebepalingen

Wij zullen beoordelen of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing is. Hebt u een artikel dat beschadigd is meld dit dan binnen de zichttermijn van 7 dagen. Wanneer mogelijk ruilen of repareren wij het artikel direct.

Hebt u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde periode stuk? Wij volgen bij het afhandelen van klachten de wet en onze algemene voorwaarden.

Op alle artikelen heeft u 1 jaar fabrieksgarantie, behalve slangen, pistool, kabels en accu's.

Klachten

Als de klacht gegrond is, komen alle reparatiekosten* die betrekking hebben op de klacht, binnen de garantietermijn, voor onze rekening. 

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

* Met alle reparatie kosten wordt bedoelt: Vervangen van defecte onderdelen en werkuren van de monteur.

Telefoon
+31 (0)46 474 58 30

(tijdens kantooruren)

Adres (route)
Aan de Heijgraef 4 (a)
6161 DK, Geleen

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
08:30 uur t/m 17:30 uur

Zaterdag
08:30 uur t/m 15:00 uur