Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen.
U kunt dan contact opnemen met behulp van ons contactformulier. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u de bon en artikelgegevens bij de hand houdt.
Garantiebepalingen
Wij zullen beoordelen of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing is. Hebt u een artikel dat beschadigd is meld dit dan binnen de zichttermijn van 7 dagen. Wanneer mogelijk ruilen of repareren wij het artikel direct.
Hebt u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde periode stuk? Wij volgen bij het afhandelen van klachten de wet en onze algemene voorwaarden.
Op alle artikelen heeft u 1 jaar fabrieksgarantie, behalve slangen, pistool, kabels en accu's.
Klachten
Als de klacht gegrond is, komen alle reparatiekosten* die betrekking hebben op de klacht, binnen de garantietermijn, voor onze rekening.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
* Met alle reparatie kosten wordt bedoelt: Vervangen van defecte onderdelen en werkuren van de monteur.