Jammer. U stuurt een product retour? Dat gaan wij regelen.
Wat vervelend dat u een een product retour moet sturen. Onze service afdeling neemt zo snel als mogelijk contact met u op.
DE VERVOLG STAPPEN
Wij houden u op de hoogte, bij ons Agron service team bent u in goede handen. U kunt uw product(en) pas retour sturen als u van ons toestemming heeft gekregen en een "RMA nummer" heeft ontvangen.
Nog even geduld, u ontvangt zo snel als mogelijk een e-mail met alle benodigde informatie.
HET DAADWERKELIJK RETOUR STUREN
Indien wij akkoord gaan met het retourneren van de door u opgegeven artikelen, zullen wij de aankoopsom van de betreffende artikelen op uw rekening terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren worden hierbij niet vergoed.
Let op: het rekeningnummer voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.