Er is iets fout gegaan met uw bestelling. Controleer of u een e-mail ontvangen hebt, controleer ook u spam map. En volg de instructies in deze e-mail. Mocht u geen e-mail ontvangen, neem dan even contact met ons op dan helpen wij u persoonlijk verder. +31 (0)46 474 58 30
Hier worden mogelijke oorzaken en oplossingen besproken
De banken en de verschillende betaal methoden: Bancontact / Ideal
Deze betaalmethoden worden aangeboden door banken, bijvoorbeeld:
- ABK Bank
- Argenta
- AXA Bank
- Bank J. Van Breda,
- Belfius
- Beobank
- BNP Paribas Fortis
- bpost bank
- CBC Banque
- CPH Banque
- Crelan
- Deutsche Bank
- Fintro,
- Hello Bank
- ING België
- KBC Bank
- Keytrade Bank
- Nagelmackers
- Record Bank
- VDK Spaarbank
- ING bank
- Rabobank,
- SNS bank
- enz.
Al deze banken hebben hun eigen flexibele limieten op uw debetkaart / betaalkaart. Het kan dus zomaar voorkomen dat u iets wilde bestellen, waarvan het aanschaf bedrag, hoger is dan het limiet op uw debetkaart / betaalkaart. Het standaardlimiet voor betalingen met uw debetkaart / betaalkaart is 2.500 EUR per zeven dagen, op voorwaarde dat dit bedrag beschikbaar is op uw (zicht)rekening. Een hoger bedrag nodig? Dan kunt u uw gebruikslimiet verhogen in uw online bankieren omgeving van u bank. Boven deze tekst staat een link naar u bank.
Nog vragen?
Voor persoonlijk contact bel: +31 (0)46 474 58 30 Of stuur ons een bericht via onderstaand formulier.